četvrtak, 8. lipnja 2017.

12-godišnjakinja je iznenada završila u bolnici: A kada vidite šta je tražila na internetu, i kamen bi proplakao!




loading...


Jasmin Kembel je 12-godišnjakinja koja je imala borbeni duh, zahvaljujući boksu. A taj duh je došao na probu kada je završila u bolnici nakon što joj je otkazao bubreg.
Kako kaže majka, Melodi Vard, doktori su im rekli da je Jasmin anemična i da joj bubrezi vrše samo dva odsto funkcije. Zbog toga joj je potrebna transplantacija.

– Rekla sam joj da će joj biti potrebna transplantacija bubrega i da bih ja bila donator. Zaboravila sam da napomenem da čovjek može da funkcionisati bez jednog bubrega – kaže Melodi.
Onda je koristila laptop kako bi pogledala nešto. Međutim, prethodno ga je koristila Jasmin i tamo je ostala njena pretraga, “da li će moja mama umrijeti ako mi da bubreg?”.

Jasmin je prošla kroz transfuzije krvi, hemodijalizu i tri operacije.

Sve dok ne dođe do transplantacije, Jasmin će morati da 11 sati svake noći provodi na dijalizi.

loading...
Izvor: novonovo.info

SMANJITE MASNOĆU U KRVI: Ovaj čarobni napitak će vam pomoći! Brzo zapišite recept!

loading... Alternativna medicina nudi potpuno prirodan lijek, za koji tvrdi da istovremeno i čisti organizam od teških gurmanluka. ...